ที่อยู่สำนักงาน

บริษัท เคิร์ซ จำกัด
สำนักงานบริการ: 9 อาคาร Comets ชั้น 7 ศรีนครินทร์ 38 แขวงหนองบอน เขตประเวศ กรุงเทพฯ 10250
Network Operation Center: 192 ลาดพร้าว 107 ถนนลาดพร้าว แขวงคลองจัน เขตบางกะปิ กรุงเทพฯ 10240

Frequently Asked Questions

Got questions? We’ve compiled a list of the most frequently asked questions to help you find the answers you need quickly and easily. If you can’t find what you’re looking for or need further assistance, please don’t hesitate to contact us.
Can I upgrade or downgrade my plan at any time?

Yes, you can adjust your plan at any time to better suit your needs. Upgrades will take effect immediately, while downgrades will be applied at the start of your next billing cycle.


Do you offer a free trial for any of the plans?

Yes, you can adjust your plan at any time to better suit your needs. Upgrades will take effect immediately, while downgrades will be applied at the start of your next billing cycle.


What payment methods do you accept?

Yes, you can adjust your plan at any time to better suit your needs. Upgrades will take effect immediately, while downgrades will be applied at the start of your next billing cycle.


Is there a discount for non-profit organizations or educational institutions?

Yes, you can adjust your plan at any time to better suit your needs. Upgrades will take effect immediately, while downgrades will be applied at the start of your next billing cycle.


What happens if I exceed my plan’s usage limits?

Yes, you can adjust your plan at any time to better suit your needs. Upgrades will take effect immediately, while downgrades will be applied at the start of your next billing cycle.


สนใจทดลองใช้ หรือขอคำปรึกษา ฟรี!

ยกระดับธุรกิจของคุณด้วย KIRZ Cloud
บริการคลาวด์ส่วนตัวที่ออกแบบเฉพาะองค์กร ด้วยมาตรฐาน ISO/IEC และทีมงานมืออาชีพ
พร้อมให้คำปรึกษา และดูแล 24/7 เพื่อให้มั่นใจในความเสถียรและความปลอดภัยสูงสุด.